niedziela, 9 kwietnia 2017

# # #

reaktywacja Cyrku planowana na wakacje 2017

stay tuned


22 komentarze:

  1. O mój Boże, o mój Boże <3

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że to już nigdy nie nastąpi. strasznie się tu wszyscy cieszymy!
    t.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAAAAAAAAAA CZEKAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy!!!!��������

    OdpowiedzUsuń
  6. Stay a minute just take your time �� czekamyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyrzymam do wakacji. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucieszyła mnie ta wiadomość i nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś mija 5 lat od tego pamiętnego, wspaniałego zwycięstwa w Lidze Światowej. Ehh... szybko ten czas leci. To była piękna, prawdziwa drużyna <3 Cieszę sie, że dzięki Twojemu opowiadaniamu mogę powrócić do tego cudowego czasu spędzonego z tą Drużyną i moim ukochanym trenerem. Bo przecież It's about Heart! <3 <3 <3
    Z wielką przyjemnością czekam na kolejne rozdziały. Dużo inspiracji i weny. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje sie zaraz skoncza, a nowego odcinka jak nie bylo, tak nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości. Mam już dwie strony tekstu, który zdecydowanie nie pisze mi się łatwo ze względu na długą przerwę. :c A do końca wakacji jeszcze troszkę czasu zostało, zdążę! :)

      Usuń
    2. Kochamy Cię ;*

      Usuń
  12. Nie żeby coś, ale wakacje się kończą, a o rozdziale ani widu ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go pisać, co naprawdę nie jest dla mnie łatwe. Z drugiej strony nie mam też zbyt wiele czasu, który mogłabym wykorzystać na pisanie. A właściwie to nie mam go wcale.
      Mimo to zapewniam, Miśki, rozdział powstaje. Wiem, że o wiele wolniej, niż by tego oczekiwano (ja sama jestem na siebie o to zła), ale naprawdę się staram i robię, co w mojej mocy, aby pojawił się jak najprędzej.

      Usuń